19 Eylül 2018 Çarşamba

Kayıt yenileme


AÖF kayıt yenileme tarihleri adım adım yaklaşırken açıköğretim fakültesi öğrencileri gözlerini AÖF kayıt yenileme tarihlerine çevirdi. nadolu üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) kayıt yenileme tarihleri büyük merak konusu, peki AÖF kayıt yenileme işlemleri ne zaman?


AÖF bünyesinde eğitim hayatlarını sürdürmek isteyen öğrenciler için Anadolu Üniversitesi’nden kayıt yenileme işlemleri için tarih adım adım geliyor. 2018-2019 eğitim öğretim dönemi AÖF kayıt yenileme işlemleri 24 Eylül 2018 Pazartesi günü başlayıp 5 Ekim 2018 Cuma günü sona erecek. Kayıt yenileme işlemleri toplam 12 gün sürecek.AÖF kayıtlarını yenilemek isteyen öğrenciler için AÖF kayıt yenileme bir numaralı gündem maddesi durumunda.
HARÇ ÜCRETLERİ NEREDEN ÖDENECEK?
Kayıt için yapmanız gereken ödemeleri Ziraat Bankası aracılığıyla aşağıdaki ödeme yöntemlerinden biriyle gerçekleştirebilirsiniz:
Kredi Kartı/Banka Kartı ile Ödeme (İnternet başvurunuzu yaptıktan sonra herhangi bir bankanın kredi kartı/banka kartı ile online
ödeme yapabilirsiniz. Ancak, kayıt tarihinin son günü provizyon işlemleri nedeni ile kredi kartı/banka kartıyla ödeme yapılamayabilir.)
İnternet Bankacılığı ile Ödeme
ATM'den Ödeme (Kartlı/Kartsız)
Mobil Bankacılık ile Ödeme
Posta havalesi, banka havalesi ve EFT gibi yollarla yapılan ödemeler kabul edilmemektedir.
Kayıtla ilgili ödemelerin zamanında yapılmamasından veya yanlış yapılmasından doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu değildir. Yanlış yapılacak bir ödemenin sorumluluğu öğrenciye aittir.
Banka dekontunu öğrenim süresince saklayınız. Dekont daha sonra Üniversite yetkililerince istenebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder